پیشگیری از بارداری در افراد مبتلا به بیماری های کلیوی

سه شنبه 28 خرداد 1392
ن : lafee

پیشگیری از بارداری در افراد مبتلا به بیماری های کلیوی

 

پیشگیری از بارداری در افراد مبتلا به بیماری های کلیوی

ناباروری ممکن است در میان برخی از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی رخ می دهد، اما نه همه آنها متوقف خواهد شد داشتن children.Therefore است، جلوگیری از بارداری برای افراد مبتلا به بیماری کلیوی که برنامه ریزی به یک child.There هستند بیش از 10 روش مختلف برای جلوگیری از بارداری، بیشتر مهم است که مناسب برای بیماران.

روش 1.Barrier جلوگیری از بارداری مانند کاندوم، دیافراگم و یا اسپرم کش جری می تواند used.If روش مانع شکست، بیماران می توانند 'صبح روز بعد از قرص' را، اما ممکن است افراد بیمار و باید اغلب استفاده نمی کند.

2.The قرص های ضد بارداری خوراکی می تواند در زنان مبتلا به بیماری کلیوی استفاده می شود. فشار خون بالا به طور معمول در کلیه disease.Also دیده شده یک عارضه جانبی شایع از قرص های ضد بارداری قرص خون بالا pressure.Therefore، زمانی که بیماران در قرص است، آنها باید فشار خون خود را closely.If لزوم، دوز دارو برای نظارت فشار خون بالا باید افزایش یابد.

3.An سیم پیچ داخل رحمی می تواند در زنان با disease.This کلیه استفاده می شود پلاستیک کوچک و دستگاه فلزی است که به گردن رحم قرار داده شده است. با این حال، ممکن است باعث شود دوره خونریزی یا سنگین تر و infection.How برای کنترل این عوارض جانبی در صورت آنها رخ می دهد؟ شما می توانید برای دریافت پاسخ مشورت کنید.

وازکتومی را می توان توسط مردان مبتلا به بیماری کلیوی استفاده می شود و یک زن می تواند sterilised.However، یک بار عمل جراحی انجام شده است، بیماران ممکن است قادر به دست آوردن مجدد عادی fertility.Therefore، شما باید دو بار فکر می کنم قبل از در نظر گرفتن عمل.

انواع روشهای جلوگیری از بارداری برای مردم با کلیه disease.You در دسترس وجود دارد باید با دکتر خود مشورت کنید تا تصمیم بگیرید که کدام یک برای شما مناسب است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کلیوی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.